Yavrumuzla yuvamıza

https://instagram.com/ormaninsesi/

4 thoughts on “Yavrumuzla yuvamıza

  1. yine selam,
    yorum eksik kaldı,
    anne sigara içiyorsa, bebekteki kolik’in bir numaralı tetikleyicisidir.
    içmediğinizi sanıyorum, hatırlatmak istedim.
    sevgiler/selamlar

  2. Hüda ablamın dualarına katılıyorum ve hayatımda hem kendisi hem de bebeğiyle dağ bayır gezen, bunu bir hayat stili haline getiren sizlerle ilk defa karşılaşıyorum. Toprak ile kurduğunuz bağ çok derin ve takdire şayan. Normalde anne-babalar çok sakınırlar bebeklerini, bırakın dağa ovaya, sokağa bile çıkmasın ister anneler. İnşallah ben de öyle eve tıkılıp kalan annelerden olmak istemiyorum 🙂 Rabbim bu güzel yolculuğunuzda evladınıza ve sizlere afiyet, kolaylık ve muhabbet nasip eylesin,amin.

    Mercan

Bir Cevap Yazın

